Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Malin wiper - 2 mars 2010 18:01

           

Jag har nyss vaknat och dan blev inte som jag tänkt mig. Känns som jag befinner mig i en bubbla. Jag hann få två dukar fållade men kände att nåt inte stod rätt till i min kropp. Ett litet molande illamående och en förlamande trötthet spred sig i kroppen. Jag höll på att få gå och kräkas flera gånger men det gick inte ändå. Sen tog jag febern för säkerhets skull och hade 38.2 och det är rätt mycket för att vara mig så jag gick direkt och la mig efter att ha tagit en febernedsättande tablett. Sen somnade jag och vaknade för en stund sedan. Mår bättre men det är ändå nåt som inte känns bra så jag skall ta det lugnt resten av kvällen. Möjligheten finns att min influensa inte gått helt ur kroppen och jag borde ha vilat lite till.   

   


Hoppas det känns bättre så jag kan ta mig en titt på utsidan igen i morgon. Just nu håller min man på att göra en liten frukttallrik åt oss. Får se hur det känns i magen efter att jag ätit lite. Jag har inte hunnit vara inne på allas bloggar än men fortsätter när jag kan. Ha en fin kväll därute. 

 

Av Malin wiper - 2 mars 2010 09:55

  

Det har slutat snöa och det är svindlande vackert när solen lyser på snön. Cyklarna har äntligen fått en liten tillfällig plats bredvid soptunnan tills vårsolen smälter fram cykelstället. Jag har gjort en lista på vad som måste göras härhemma närmaste tiden. Vi ligger efter med allt p.g.a vår avsaknad av ork och nu får bloggen stå undan lite för det jag måste ta itu med. I dag skall jag städa vardagsrummet så vi kan ta ner saker från vinden och sortera.

  

  

 

Jag ämnar rensa upp allt så vi får så lite som möjligt på vår vind och kan hänga upp en massa klädförvaring vi köpt på IKEA för länge sen som bara legat på golvet däruppe. Längre fram är det källarens tur som skall få sig ett lyft så vi kan snickra och göra lite annat därnere och inte ha ett rent kaos som möter oss nedanför källartrappen. Efter det så skall vi skrapa och måla alla fönster ett i taget.

 

   

Först skall jag sätta mig och fålla två rumsdukar som jag köpte för ett tag sen. Vill inte städa rummet förrens jag lagt på en av dukarna och pyntat lite. Just nu har vi 3 symaskiner men en skall vi ge bort. Ingen idé att ha så många stående utan att bli använda. En symaskin är som bäst när den används regelbundet och en reservmaskin räcker.

           

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards