Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Selmas kläder!

Av Malin wiper - 20 februari 2010 11:57

  

Min man blev rätt trött av snöskottningen än om han bara skottade upp så vi kom ut. Vi måste skotta mer och då får jag försöka göra detta eftersom han är lite snuvig och trött men har inte fått nån feber. Hostan har lugnat ner sig och det beror nog på dropparna vi köpte.

 

  

Så här ser dom ut och verkar hjälpa och han fortsätter att ta dom så vi kommer iväg i kväll. Det blir väl till att gå hem tidigare om han blir för dålig.


           


Jag hittade i alla fall en blus på "Selmas" och det är en modell som jag aldrig brukar passa i men denna satt som ett smäck och var lite figursydd och när den är på så har den som små puffar på axlarna och det behövs för mig som har små axlar. Den ser lite trist ut men den är ganska tunn och är mycket snyggare på. Färgerna går i blått, grått, vitt och brungult. Det är en dubbelkant nertill som är ljusblå. Ärmen går att knäppa upp så den blir kortare om man vill.

 

  

 

Här är det jag köpte av Pisan och det är ett avtagbart hänge så det går att koppla bort om man vill.

 


 
 
Sussi

Sussi

20 februari 2010 13:01

Snöskottning är riktigt jobbigt. Det är tungt jobb!
Jag skottade hela infarten en gång jag kände att jag var lite krasslig. Dan efter var jag jättsjuk. Hoppas inte det händer med din man..

Blusen var jättefin. Rutigt är jättesnyggt

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

20 februari 2010 14:36

jag tror att vi har lika mycke snö hos mig

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
wiper

wiper

20 februari 2010 15:00

Sussi: Ja det är ingen barnlek. Ja du sånt kan komma efter så jag hoppas inte det. Kul att du gillade blusen trots att den ser så tråkig ut på bilden. Mycket bättre på

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

20 februari 2010 15:16

Jätte snygg blus och halsbanddet till blir nog kanon fint!!
Ha en fin kväll :) Kram!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
wiper

wiper

20 februari 2010 15:42

Petra: Kul att du tycker det ;) Jag hoppas det blir bra
Ha en fin eftermiddag och kväll själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 februari 2010 17:02

Verkligt fin blus, som nog blev kanonfin till dina jeans! Pisans halsband till är helläckert Jag gick in och kollade lite på hennes smycken faktiskt. Mycket snyggt där;)
Den där animerade bilden med ljusstrålarna är bara sååå fin. Jag har suttit en lång stund och följt färgväxlingarna.
Önskar dig en trevlig fortsättning på lördagen!
Skickar många soliga kramar från ett snöigt Karlstad!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

20 februari 2010 17:07

Jättesnygg blus du hittade, den kan du känna dig riktigt snygg i! Vad bra att Echinagard verkar hjälpa för gubben din!
Ps. Tack för klippet du skickade på Coolio, har t om den i min MP3 i mobilen. Den är mycket bra, men jag är dålig på att komma ihåg namnet på alla artister!
Än en gång en trevlig lördagskväll!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

20 februari 2010 17:47

Lambergsfrua: Tack snälla du ;) nu skall jag klä på mig och ser jag någotsånär ut så får gubben ta ett foto ;). Kul att du gillar animeringar.
Jag önskar dig detsamma, ha en fin kväll med din man
kram

Monica: Kul att du tycker det ;) Roligt att du också gillar Coolio. Ja du det är inte så lätt att komma ihåg alla grupper. Jag har en bok där jag skriver upp musiken jag gillar.

Ha en fin lördagskväll själv
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
margit

margit

20 februari 2010 22:12

Ja den blusen var verkligen vacker! Passar till jeansen också! Kanske det blivit någon bild i kväll som tagits av dej.. med blusen på??? isåfall..så vill vi gärna se...
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards