Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Besviken!

Av Malin wiper - 21 november 2009 21:04



Nu är jag arg och uppretad. Skulle sätta in en bild till och då kommer det upp en uppmaning om att jag inte fick ha mer bilder inne denna månad. 300 bilder är max på en månad. Kan nu inte sätta in resten jag redan betalt för. Har inte sett att det stått nåt om detta här. För att kunna blogga resten av månaden så måste jag plocka bort bilder från bloggen som jag satt in tidigare om det nu funkar. Vi betalar ju för att få bilder och vad jag har läst så finns ingen begränsning.

 

Får lust att sluta blogga resten av månaden. Blir nog tvungen till det för inte är det roligt med bara text. Visst kan jag begränsa mig lite men dom hade kunnat säga till i förväg från bloggplatsen. Har nu testat att ta bort lite gamla bilder men det hjälper inte.

 

   Nu fick jag använda mig av gamla bilder Förvånad

 

Tack vare -Nena-så kan jag spara ner bilder på andra sajter och ta dom därifrån med HTML kod. Har hämtat så några gånger men inte sparat ner. Då kan jag klara mig resten av månaden. Tack snälla du för att du tipsade mig.

 

Har ändå mejlat till bloggplatsen så dom får förklara sig.

 

 

 
 
lollo

lollo

21 november 2009 21:18

Det var det larvigaste jag hört..det är väl upp till var och en hur många bilder man vill ha...Skitblogg!Förstår att du blir arg...Håller på dig!
Tack för kommentarerna.Ha det så gott! Kramen!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

21 november 2009 21:31

Tråkigt :( Vill verkligen inte förlora dig här på bloggen...

Kom på en sak och nu har jag mailat till dig

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 november 2009 23:03

va!!!??? skojar dom eller???

Var precis in och kollade och tamejtusan.. dom har ändrat till det nu. Men det måste dom ha gjort idag! Vi får mailstorma dom och klaga så kanske dom tänker om

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
maria

maria

21 november 2009 23:49

Har samma problem här, jag får inte ha in mer bilder denna månad max 300 och jag har haft 425 denna månad.
Jag hade in min sista bild strax före 20.00 och då gick det hur bra som helst och när jag går ut vid halvelva så står då detta. Har sökt igenom på bloggens information men hittar inget om det, men det är väl som vanligt de handlar först och kommer med informationen tre veckor efteråt. Så jävla less.
Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum.bloggagratis.se

 
maria

maria

21 november 2009 23:50

Glömde att skriva i förra inlägget att dert hjälper inte att ta bort bilder jag har provat och det hjälper inte för mig.
//Maria.

http://mariaslekrum.bloggagratis.se

 
carri

carri

22 november 2009 09:52

Godmorgon ! Det är så frustrerande att bli begränsad, tappar sugen liksom. Och du som använder dig av så många bilder i dina inlägg.... förstår ditt resonemang. Kram

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

22 november 2009 10:36

NÄÄÄÄ! Nu får de ge sig! Först reklamen och nu detta!!!!! Funderar på att byta jag med nu....
Vilken heldag ni hade igår, kul! Här hade vi en heldag med snor :-D Önskar dig en fin söndag vännen! KRAMEN!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

22 november 2009 12:04

lollo: Jag tycker detsamma och människor måste få vara olika.

Ha en fin dag
kram

-Nena- Tack för dom fina orden :)

Ha en fin dag
kram

Sussi: Ja då vet jag att det inte bara är hos mig.

Ha en fin dag
kram

maria: Ja visst blir man less :(

Ha en bra dag
kram

maria: Jag upptäckte det också

kram

Carrie: Ja det är det verkligen. Får ändå försöka inrätta mig i ledet tyvärr.

Ha en fin dag
kram

Pisan: Ja du det blir säkert nåt mer som dyker upp. Ja vi hade det mysigt i går

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 16 mars 14:30

     I dag har vi riktigt kraftigt regnväder så vi tog bussen ner till centrum. Vi har både handlat och kollat upp lite saker. Det var jättelite folk i farten och det brukade det inte vara på helger.      Vi tog oss en fika på Direkten in...

Av Malin wiper - Fredag 15 mars 09:30

  Jag såg en Björktrast häromdan som jag  zoomade in från långt håll     Här har den vänt sig om           Snowy White med Birds Of Paradise. Snowy White har spelat med både Pink Floyd och Thin Lizzy     En annan Björktrast ...

Av Malin wiper - Torsdag 14 mars 10:00

                   Nu öppnar jag ridån för dagen med hopp om att den skall bli som ett varmt kärleksfullt skådespel   Röda Korset i Västerås har modevisning 13 april 13.00-16.00. Det blir både dam, herr och barnkläder som visas. Dessutom har...

Av Malin wiper - Onsdag 13 mars 08:30

  När man fotar mycket så ser man sig mer omkring och jag såg denna skulptur inne på en innegård i ett bostadsområde lite utanför centrum. Skulpturen heter Holger och är skapad av Konstnären Sture Collin                                  St...

Av Malin wiper - Tisdag 12 mars 10:15

 Nationalmuseum Jag såg att Kermikern Lisa Larson har dött och det i en ålder av 92 år. Lisa Larson var en svensk keramiker, hon blev känd för sina många figurer föreställande djur och människor. Återkommande teman i hennes verk var systerskap, mod...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards