Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Bloggproblem...

Av Malin wiper - 24 oktober 2009 19:51

  


Jag fick ett påpekande från en bloggare att bloggen ínte laddas  upp direkt när man går in utan texten ligger på den yttre röda bakgrunden och det tar minst 20 sek innan den laddas in och sen tar det ytterligare flera sekunder innan länkar och annat kommer fram. Jag har varit inne på era bloggar och nåt sånt fel verkar ni inte ha så jag får ta och skriva till bloggplatsen så det blir åtgärdat. När jag loggat in så finns den inre bakgrunden där hela tiden men inte länkar och annat.

 

  

 

 

 
 
-Nena-

-Nena-

24 oktober 2009 20:17

Jag har också tänkt på det innan att det tar lite tid men trott att det berott på alla fina bilder du har med i inläggen, Att det blir lite ungt alltså.
Den har ju kommit efter en stund men just nu kommer den inte alls.
Länkar och annat syns som det ska.

Hoppas att det löser sig snabbt.
Kramen

Och nu precis när jag skulle skicka så kom den inre bakgrunden fram *s*

http://nena.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

24 oktober 2009 20:22

Det brukar ta ett tag att komma in till dig, jag trodde att det berodde på att du har så mkt bilder, animeringar och youtubeklipp. Önskar dig och mr T en fin lördagskväll! KRAMEN!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Brizen

Brizen

24 oktober 2009 20:40

Märkligt.. såg det när jag kom in här.. det var svårt att läsa texten på det röda och tog tid innan det ändrades ..

Kanske beror på din bakgrund. Eftersom det blir så många små rutor för att bilden är liten tar den nog tid på sig att laddas upp/visas här och då segar det ut på..

Fin blogg du har!

Trevlig helg//B

http://brizen.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

24 oktober 2009 21:32

-Nena- Tack för tipset då får jag ta och korta ner inläggen och ha lite mindre bilder med.

Kram

Pisan: Det är nog det som är felet har jag förstått.

Tack Ha en fin kväll du och M H också
kram

Brizen: Tack för tipsen och välkommen in till min blogg ;)

Skall korta ner inläggen och inte ha för många bilder. Kul att du gillar min blogg

Ha en trevlig helg själv

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

L-A

24 oktober 2009 22:00

Hej wiper under länkar har du något som heter "titel=""target="_blank">Bloggvärde
den liger under Beriths blogg
Den länken tror jag stör så att din sida stannarup och man ser bakgrunden mitt i bloggen som gör att man inte kan läsa dina inlägg på engång.
Prova med att ta bort den länken och se om problemet blir löst. Jag tror inte det har med många bilder och långa inlägg. Min fru Maria har ju också många bilder och ibland inlägg som en halv bok.
Du kan ju försöka och se om det är det. du kan ju alltid lägga tillbaka den länken om problemet fortsätter
Hälsningar
//L-A

 
wiper

wiper

24 oktober 2009 22:59

L-A tusen tack för tipset. Det blev mycket bättre nu när jag tog bort bloggvärdeslänken ;)

Vad glad jag blir. Snällt av dig att hjälpa mig.

Ha en fortsatt bra kväll.

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards