Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 13 september 2009

Husbil till salu!

Av Malin wiper - 13 september 2009 14:10

  

HUSBIL TILL SALU


I går när vi var och hälade på min mamma i Skene så var vi ner till Hedvigborgs Handel för att köpa ett par nya byxor åt mamma. Ägarparet hade en husbil utanför affären och den var till salu. Dom har varit ute med den alldeles för lite eftersom dom har så mycket att göra i affären.


  

  

Så här ser den ut.


Bilen har gått 5.700 mil


Priset 295.000


Årtal 2001 LMC Liberty 6 meter lång


Bilen var väldigt väl bibehållern och det luktade fräscht inuti. Vi fick en genomgång av bilen och det var rätt kul.

  


  

    


  

  

  

Fick inte med toaletten helt men den var fin, rymlig och hade även dusch. Min arm syns i spegeln Glad


  

  

     

Det är ingen plastinredning utan allt är i massivt trä.


  

Om nån är itresserad så  kan ni ringa på följande nummer:


0320-40500 eller 0320-72089


 
 
Sussi

Sussi

13 september 2009 14:44

Wow vilken husbil hihi
Den skulle man allt ha...

Ha en trevlig söndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Systern

13 september 2009 14:46

Var ni här igår igen?! Varför kom ni inte förbi då :-0
Förlåt syrran men du vet att jag älskar att retas ;-)
kram fr M

 
Ingen bild

Systern

13 september 2009 14:49

Den husbilen måste vara otroligt tung och en riktig bensinslukare om de sa att allt var i massivt trä.
Nu var jag där igen, kan tydligen inte hålla mig idag ;-) Men den här gången är det ju husbilssäljarna jag retar så jag hoppas du inte tar illa upp.
dubbelkram fr M

 
medresenärskan

medresenärskan

13 september 2009 14:53

Fin och fräsch husbil men jag tror att jag tar den på översta bilden för den har ju balkong.
Kram på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

13 september 2009 16:01

WOW vilken husbil ...det var jättefin..men jag är nog ingen husbilsmänniska utan mer en stugmänniska =))
Det är tur att vi alla är olika =))
Jisses...att trampa fel gör så hiskelit ont..hoppas att du inte har allt för ont !!
Ja , det har varit stopp här idag ..men nu verkar det funka riktigt bra !!
Ha en skön söndagseftermidag !!
Kram =))

http://maxmax.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

13 september 2009 16:32

Sussi: ja det skulle inte sitta fel
Ha det kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

13 september 2009 16:34

systern: Ja du är en liten retsticka men man vaknar ju till liv i alla fall av dina upptåg ;)

Kram från storastyster

http://wiper.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

13 september 2009 16:35

medresenärskan: Ja och dessutom är den som ett riktigt hus. Där satt du den poängen ;)

Kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

13 september 2009 16:37

systern: Hur skall jag kunna ta illa upp när du är så kvick och rolig ;)

kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

13 september 2009 22:15

Åh vilken fin husbil..Roligt att du visar den..
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

15 september 2009 09:19

Lisa: Ja den såg fin ut
Kram

http://wiper.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards