Öppen Ridå

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Malin wiper - 31 juli 2009 17:31



Kan varmt rekommendera detta vita vin från Frankrike J.P Chenet nr 12103. Här ser ni en liten flaska på 25 cl och den kostar 27:-. En stor flaska kostar 50:-. Det är ett torrt vin med aromatisk doft och ett inslag av päron och nesslor. Jag har testat vinet för nån vecka sen och av den lilla

 

flaskan får man ut ett stort glas vin.   


  

 

Av Malin wiper - 31 juli 2009 15:11


Istället för fredagsfräckis:



denna tändare har verkligen tagit bomber till en högre nivå ;)



Det går inte att få fram på bild hur mycket bomberna och underdelen blinkar och lyser på bilden. Det är som ett fyrverkeri mini ;)



Jag visade upp min tändarsamling i min förra blogg men nu skall jag bara visa dom nya jag köper. Sätter ändå in bilder från mitt skåp som är sprängfyllt av tändare och askfat. Jag har 3 Jättestora tändare som inte kom med här.







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards