Öppen Ridå

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Malin wiper - 30 juli 2009 12:01


Jag har nu skrivit till bloggagratis och väntar nu bara på svar. Nu har jag inte blivit utslängd på ett tag och då kan jag passa på att visa upp två tändare till från min samling. Det är nya som tillkommit. 


Här är en blå hajtändare med ganska mycket tyngd i och den är köpt i Borås för ett tag sen. Dom får ju sälja ut dom tändare dom har kvar men sen är det stopp i hela EU.


Man trycker på fenan så kommer lågan fram.

Jag har även en grå haj. Hajar ni det (torr humor)




Av Malin wiper - 30 juli 2009 11:32

I dag går flyttlasset för min son till ett lugnare och bättre bostadsområde i Enköping. Hans pappa har rest dit för att hjälpa honom han har en husbil som dom kan ta en del saker i.  Hans kompis Miss M kommer att vara med också. Han har bara bott någr år i Enköping och det är inte så lätt att få bra bostad. 


  Jag är så glad att han fått denna lägenhet och hoppas han skall trivas. Vi skall hälsa på honom i slutet av augusti när han kommer tillbaka från en semesterresa.



Här ett kort på honom och mig som jag fotat av från väggen. Det är taget i Slottskogen i Göteborg av en fotograf som jag känner.



Det är ju inte klokt vad åren går. Här fyller han 1 år. Bilden är suddig eftersom jag inte hade tålamod att scanna in den utan fotade den direkt ur albumet. Kolla in 70-talsfärgerna, det var mest orange, grönt, brunt. Furuköksskåp var  jätteinne på den tiden. Nu fyller han snart 36 år.

pa tiden ;)


Så här såg en barnstol ut på den tiden. Orange den också som allt annat ;) Vi bodde i ett stort hus och allt var modent men ack så fult inrett tycker man nu ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards